nuffnang

17 January 2011

FreezerMate

**tupperware product**
hai kawan2 semua...
nama saya ialah Freezermate..mcm biasalah...semua dah tahu asal usul saya. Tapi,mungkin ada yang baru nak berkenalan dgn saya.Keturunan saya ialah Tupperware Brands.
Saya ada ramai adik-beradik (saiz la tu...heehee)..junior, small, medium dan large..Tempat tinggal saya didalam Freezer la of coz...dan saya mmg dilahirkan utk diletakkan di dlm freezer...
Byk kegunaan dan kelebihan yg saya ada,tetapi manusia seringkali alpa. ( sedih ni...)..inilah yg nak saya kongsikan dgn anda...

  1. body yg transparen...spy senang lihat apakah isi dalaman saya.
  2. mempunyai level berbentuk bunga di bahagian ats dgn tujuan don't over loaded..jika tdk, nnt badan saya cepat sakit...dan mula mereput...
  3. mempunyai p'aliran udara yg menyeluruh.(sila lihat betul2 body saya ni...kt bhgn bawah tu...)
  4. saiz yg berlainan utk memudahkan kerja memasak anda...(kalau udang boh la dlm bks yg kecik..kalo ikan siakap bole boh dlm bks large..)
  5. mudah utk dinyah bekukan...(ehh..betul ke bhs saya ni...)
  6. penting!!! non-toxic...mmg selamat utk bahan2 basah anda...ia menjadikan ikan, ayam @ daging dll...kelihatan segar sentiasa w/pun dah 3 mgu or sebulan..(x cayer boleh tny tuan saya ni...si dijah...)
Mungkin byk lagi keistimewaan saya...tp saya x boleh puji diri sendiri byk2...nnt org panggil "angkat bakul" plak kan??? Jadi, adakah anda berminat dgn saya...??? jika anda nak merisik saya boleh la klik di "koleksi tupperware kat bwh tu yer...bkn apa...saya x lama singgah kat malaysia ni...takut2...anda x sempat jumpa saya...dah melepas kan....???
Lastly, mekacih byk2 sbb sudi baca curahan hati saya ni...babai.....

No comments: